چندی پیش مطلبی در مورد مشکل دوربین های D750 در وبلاگ اگزیف قرار دادیم. حال پس از گذشت مدتی بیانیه جدید شرکت نیکون در مورد مشکل D750 صادر کرده است.
- شرکت نیکون پس از گذشت مدت نسبتاً طولانی برای رفع مشکل بیانیه ای صادر کرده است.
- در بیانیه جدید شرکت نیکون در مورد مشکل D750 وجود این مشکل تأیید شده است.
- تمامی دارندگان دوربین D750 که با این مشکل مواجه شده اند به مراکز خدمات پس از فروش شرکت نیکون در محل زندگی خود مراجعه کنند.
- دوربین D750 خود را برای رفع این مشکل تحویل دهند.
- رفع این مشکل کاملا رایگان انجام می پذیرد.
برای مشاهده این بیانیه ایجا کلیک کنید.