مهلت 7 روزه سلامت کالا

  • هیچ شرکتی از نارضایتی مشتریان خود خوشنود نمی شود و اگزیف هم از این گزینه مستثنا نیست.
  • کماکان کوشا هستیم تا بهترین و مطلوب ترین شرایط را برای امنیت خاطر شما فراهم کنیم.
  • با این وجود احتمال اینکه کالایی دارای مشکل باشد غیر ممکن نیست.
  • برای رفع این مشکل اگزیف مهلت تست 7 روزه سلامت کالا را در نظر گرفته است.
  • کلیه محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند.
  • با توجه به گستردگی کالاهای ارایه شده در اگزیف، شاید برخی از کالاها دارای گارانتی نباشند.
  • کالاهایی که الکتریکی نیستند مانند کیف، پایه و از این قبیل دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
  • کالاهایی که الکتریکی نیستند مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.
  • اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف اگزیف همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند.
  • اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف اگزیف همراه سفارش ارسال می شوند مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند.
  • برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، اگزیف 7 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

استفاده از کپن تخفیف

  • در صورت استفاده کپن تخفیف پس از نهایی شدن خرید، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد.
  • اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کپن تخفیف باطل خواهد شد.

 

شرایط 7 روز ضمانت بازگشت

  • اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
  • اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به اگزیف اطلاع داده شود.
  • لازم است جعبه اصلی محصول تا پایان 7 روز مهلت، نگهداری شود و از دور ریختن و مخدوش کردن آن جداً خودداری شود.
  • این سرویس مشکلات فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش) که در اثر استفاده کاربر ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
  • وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اگزیف اطلاع داده شود.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و ممکن است در جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد.
  • ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  • مرجوعی کالا به هیچ وجه امکان پذیر نیست و فقط محصول تعویض می شود.

 

نحوه ارسال کالا

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش اگزیف جداً، خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
  • لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
  • درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه وبه آدرسinfo@exif.ir ایمیل کنید.
  • اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
  • لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت اگزیف تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.
  • جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

روند رسیدگی به درخواست مشتری

  • کارشناسان خدمات پس از فروش اگزیف ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند.
  • اگر ایراد، مغایرت یا آسیب ‌دیدگی توسط کارشناسان اگزیف تایید شود، کالا تعویض خواهد شد.
  • مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
  • لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است.
  • پس از دریافت و پذیرش کالا توسط اگزیف، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر
  • نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
  • کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات هستند.
  • لذا علیرغم تصور می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است.
  • به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است.
  • خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
  • از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش اگزیف است.

تعویض کالا درصورت عدم موجودی کالای مورد نظر

  • اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ اگزیف بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند.
  • بدیهی است که درصورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود.
  • برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت و برای کالای ارزان‌تر، اگزیف تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
  • اگزیف در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا (مبلغ فاکتور) به مشتری را می‌پذیرد.

 

نحوه ارتباط با خدمات پس از فروش اگزیف

  • جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره فاکتور سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.
  • تلفن : 02166731959
  • ایمیل : info@exif.ir