فروشگاه اینترنتی تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری اگزیف

تلفن : 02166731959

تلفن : 02166731959

سوالات متداول فروشگاه اینترنتی اگزیف

در این صفحه سوالات متداول و دیگر محصولات و خدمات فروشگاه اینترنتی اگزیف پیش روی شما قرار دارد. اگر پرسشِ بی‌پاسخی درباره‌ی محصولات یا خدمات اگزیف یا هر یک از موضوعاتی که در این صفحه مشاهده می‌فرمایید، در ذهن دارید، می‌توانید روی موضوع مورد نظر کلیک کنید تا متداول‌ترین پرسش‌های مطرح شده از سوی کاربران را به همراه پاسخ‌های آن‌ها مشاهده کنید. ممکن است پرسش شما نیز مشابه یکی از این پرسش‌‌های متداول باشد.

 

 

تیم پشتیبانی اگزیف، در تمام ساعات شبانه روز می توانند ابهامات شما را برطرف کنند لذا از قسمت تماس با ما اقدام فرمایید.

 در صورتی که کاربر اقدام به ثبت نام در اگزیف کرده باشد برای خریدهای آتی دیگر نیاز به ورود اطلاعات مجدد نمی باشد در غیر این صورت و در شرایطی که کاربر بدون ثبت نام اقدام به خرید نماید موظف به وارد نمودن تمامی مشخصات لازم در هر بار خرید از اگزیف می باشد . لازم بذکر است ثبت نام در اگزیف علاوه بر تسهیل در عملیات ثبت سفارش مزایای دیگری مانند اطلاع از تخفیفات و فروش های ویژه و برقرای ارتباط با فروشگاه به منظور خبر رسانی در سایر موارد را دارا می باشد ، همچنین تیم پشتیبانی اگزیف به کلیه مراحل فرایند خرید و فروش از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل کالا به مشتری نظارت می‌کند. ثبت‌نام در اگزیف باعث تسهیل در پیگیری سفارشات و ارایه خدمات بهتر به مشتری می‌شود.

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف اگزیف برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. قطعا قبل از ارسال سفارش، کارشناسان وب سایت اگزیف با شما تماس خواهند گرفت.

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت اگزیف، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت اگزیف با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

بله ، شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

 بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش ، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 در وبسایت خیر اما با تماس تلفنی امکان پذیر است.

 تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با اگزیف تماس بگیرید.

پس از ارسال، کالا مرجوع نمی شود.

می بایست با تماس از طریق تلفن و یا ارسال پیامک، عدم حضورخود را اعلام کنید تا زمان بعدی مجددا هماهنگ شود. همچنین شما می توانید برای جلوگیری از برگشت کالا، زمان حضور خود را اعلام نمایید تا کالا در زمان مشخص برای شما ارسال شود.

 کالاهایی نظیر دوربین عکاسی یا فیلمبرداری، هیچ نیازی به نصب نرم افزار برای فعال سازی و راه اندازی اولیه ندارند و اگزیف هیچ هزینه اضافه بر مبلغ دوربین از این بابت دریافت نمی‌‏کند.

کالاهایی مانند لرزشگیر دوربین یا گوشی موبایل اگر نیاز به راه اندازی اولیه داشته باشند، در صورتی که در قسمت توضیحات فاکتور درخواست نمایید قبل از ارسال با مجوز شما یک بار راه اندازی یا اگر نیاز به نصب نرم افزار داشته باشد انجام میشود.

 کالاهایی که در سایت اگزیف با وضعیت موجود و دارای قیمت می باشند ، در انبار اگزیف موجود و قابل سفارش گذاری هستند، مگر اینکه به دلیل سفارش تلفنی کالایی تمام و قبل از بروزرسانی وبسایت شما سفارش بگذارید، که احتمال آن بسیار پایین است. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، مبلغ شما همان روز عودت داده می شود.

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی اگزیف اطلاع دهید. بدیهی است فروشگاه اگزیف خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استردادکالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند.

واحد پشتیبانی اگزیف برای هماهنگی و زمانبندی بازگشت کالا و نحوه آن با شما تماس می گیرد. ( روش های بازگشت کالا را مطالعه فرمایید )

بله ، محصولاتی که دارای گارانتی باشند نام شرکت گارانتی در محصول درج شده، همچنین لوازم جانبی مشابه اصل همگی دارای 6 ماه گارانتی اگزیف می باشند مگر اینکه در توضیحات محصول درج نشده باشد.

شما می توانید با مطالعه صفحه ( شرایط گارانتی ) با این خدمات و شرکت ها بیشتر آشنا شوید.

تمامی لوازم موجود در فروشگاه اورجینال و گارانتی شرکت های تابعه را دارند، مگر لوازم جانبی که در عنوان آنها (مشابه اصل) ذکر شده باشد(تمامی لوازم مشابه اصل دارای 6 ماه گارانتی اگزیف می باشند)

بله ، اگر تعداد سفارش شما بیش از 5 عدد است می توانید با تماس تلفنی درخواست نمایید.

 از آنجا که اگزیف یک فروشگاه اینترنتی است، و ویروس کرونا محدودیت هایی ایجاد نموده تحویل حضوری سفارش در محل اگزیف فعلا امکان‌پذیر نیست.

در شهر تهران ارسال سریع 2 ساعت برای لوازم سبم وزن از طریق پیک موتوری

برای لوازم بزرگی که نیاز به وانت بار دارند حدود 4 ساعت

و شهرستانها بسته به شرایط شرکت های پستی معمولا 24 ساعت و در شرایط خاص یا شهرهای راه دور 48 ساعت انجام می شود.

اکثر سفارشات از طریق تیپاکس ارسال شده و دوربین ها عموما از طریق پست پیشتاز

به دلیل ارسال سریع اگزیف هزینه ارسال فعلا رایگان نمی باشد و چون ارسال ها از طریق شرکت های پستی یا نرم افزارهای لجستیک شهری استفاده می شود همگی آنها نسبت به میزان مسافت و نوع وسیله هزینه را اتوماتیک تعیین و رسید دیجیتالی آن را تحویل شما می دهند.

از طریق فرم تماس با ما یکی از روش های تماس را انتخاب و پرسش خود را مطرح کنید، همکاران ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

شهرهایی که دفاتر باربری یا خدمات پستی یا نمایندگی شرکت های تیپاکس یا کالارسان در آنجا باشد.

 پرداخت مبلغ خرید در اگزیف به سه صورت آنلاین ،انتقال مستقیم بانکی (واریز به حساب یا کارت به کارت ) و پرداخت در محل (ویژه شهر تهران) است. داشتن کارت اعتباری عضو شبکه‌ی شتاب برای پرداخت در محل تحویل کالا لازم است.

 شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت اگزیف، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

 بله، فقط از طریق دستگاه کارت خوان یا واریز به حساب امکان پذیر است.

از دریافت مبلغ نقدی معذوریم.

 گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 در حال حاضر بن‏‌های تخفیف اگزیف یک ماه مهلت استفاده دارند و پس از این مدت باطل می‏‌شوند.

 بله، اگزیف به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند، و اینکار اصولا از ساعت 11 الی 12 ظهر انجام میشود.

 سیاست قیمت‏ گذاری در اگزیف مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در اگزیف کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از اگزیف برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در اگزیف قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط ‏نماینده رسمی شرکت های تابعه آن محصول به صورت مصوب و روزانه تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند.

 بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از ورود به حساب کاربری خود و با کلیک روی گزینه «حساب من» اطلاعات خود را ویرایش کنید.

 برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “حساب من ” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

حمل و نقل سریع

پرداخت سریع و آنلاین

پشتیبانی دائمی و پاسخگو

کیفیت و اصالت کالا

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من